Každý z vás má osobní značku, ale jen málokdo si to uvědomuje. A z toho mála téměř nikdo vědomě na své značce nepracuje. Proto je tak jednoduché v dnešní době rychle zaujmout. Jen se toho nesmíte bát.
Mě se podařilo za 3 roky vybudovat tak silný osobní brand, že mi dnes stačí jeden post na LinkedIn a dokáži tím získat pozornost boardů jednotlivých bank, zvrátit nepříznivé vyjednávání o sankcích a získávat zajímavé zakázky. Díky tomu i v době, kdy náš hypoteční trh utrpěl meziroční propad o 80 %, můj byznys to nepoznamenalo vůbec.
Nejsem markeťák, nejsem brand stratég a ani nemám patent na to, jak to máte dělat. Jsem praktik, který za poslední roky hodně věcí vyzkoušel a teď nastal čas, abych předal své poznatky dále.
Kdo je Tomáš Rusňák?
Ahoj, jmenuju se Tomáš Rusňák a jsem hypotékař tělem i duší. Ale také jsem normální chlap, táta, manžel, kamarád. V práci CEO a šéf obchodu. V soukromí sportovec a malíř. Mám rád kulturu, umění, cestování, networking a nové výzvy.
Ve financích se pohybuji od roku 2011. Za dobu ve finančním sektoru mám za sebou přes 430 spokojených klientů a zprostředkované hypotéky za více než 1,4 miliardy Kč.
Specializují se na majitele středních a malých firem, OSVČ, převážně z IT sektoru a marketingu.
