Zveme vás na 23. diskuzní a networkingové setkání plzeňských podnikatelů, startupistů a studentů se zájmem o podnikání!
Tentokrát bude diskuzním tématem COPYWRITING!
Témata
- Představení: Kdo jste? Co děláte?
- Pro jaké značky píšete, jaké byly vaše největší výzvy?
- Co to je copywriting?
- Co copywriting naopak není?
- Jak napsat úspěšný text?
- Jak poznat cílovou skupinu?
- Jak přistupujete k obsahové strategii?
- Jak účtovat práci? NS/hodinová sazba
- Jak na průzkumnou a kreativní část? Reserše a vymýšlení konceptu?
- Na co si dát pozor?
- Jak vyhodnocovat úspěšnost vaší práce? Jak poznáte, ze texty skutečně fungují (zaujmou, prodávají, přivádějí zákazníky)
- Vaše konkretní doporučení pro začínající copywritery
Řečníci
Pavel Šenkapoun
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec, podnikatel a písňový textař. Vede obsahově-kreativní agenturu Logos Agency, své postřehy o copywritingu, marketingu, českém jazyce a dalších tématech publikuje na blogu Nejlepší copywriter.
Se svým týmem textoval například webové stránky Komerční banky, NEWTON MEDIA či FG Forrest, vytvářel komunikační strategie a kreativní kampaně pro AERO Vodochody, ADLER, Bakker aj. Je autorem první tištěné české knihy o webovém copywritingu “Webcopywriting pro samouky”. Server ProgresGuru jej (spolu s Otto Bohušem) zařadil mezi “titány” českého copywritingu.
Daniel Klečka
Daniel Klečka je copywriter, idea maker a UX designer. Roky pracoval na volné noze, dále spolupracoval s pražskou agenturou Etnetera Activate a nyní působí v plzeňské digitální agentuře PROSEO Media, kde kromě práce pro klienty vede samostatný projekt Obsah na dosah .
Stojí za většinou článků na webu řetězce Albert, textoval webové stránky pro O2 nebo například příspěvky na sociálních sítích pro Lenovo. Ve volném čase se věnuje rodině, futsalu v prvoligovém SK Interobal Plzeň a svému blogu SuperTaťka.cz, který je o tom, jak se stát nejlepším tátou na světě.
Martina Žilková
Martina Žilková je copywriterka, blogerka a spoluzakladatelka projektu Concept web. Podle svých slov „pomáhá značkám najít správný směr v labyrintu obsahu“.
Věnuje se online obsahovým strategiím pro menší značky, klade důraz na správné využívání kreativy, analytických nástrojů a soustavné budování vztahu se zákazníky. Vychází z teorie marketingových archetypů, pracuje se SEO a storytellingem.